სილაბუსები - V კლასი



თემატური გეგმა
სასწავლო წელი
2018-2019 სასწ.წელი (I და II სემესტრი)
მასწავლებელი
მედეია ტრამაკიძე
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
მათემატიკა
კლასი
მე-5 კლასი
წლიური საათების რაოდენობა
168            72 – I სემ.  96– II სემ.
შემაჯამებლების რაოდენობა
10               4 – I სემ.    6 – II სემ.



თემატური გეგმა I სემესტრი
თემა
თემატიკა
თემ. ერთ-ის მიზანი/
შედეგი ესგ-ს მიხედვით
მეთოდები/
სტრატეგიები
თ. რ-ბა
სასწავლო რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
ნასწავლი მასალის გამეორება მე-4 კლასიდან.
ტესტირება.
მოსწავლეთა ცოდნის დიაგნოსტიკა.
ტესტირება.
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
მე-4 კლასის საკითხების გამეორება.
ნასწავლი მასალის გახსენება. ცოდნის განმტკიცება.
კითხვა-პასუხი, გონებრივი იერიში და სხვა.
4
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი პროექტორით.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
მილიონზე მეტი ნატურალური რიცხვები.
მილიონზე მეტი ნატურალური რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა. თანრიგები. რიცხვების ჩაწერის ათობითი პოზიციური სისტემა.
მათ. V.1. 1, 2.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
4
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
ნატურალური რიცხვების შედარება. მათი დალაგება ზრდადობის ან კლებადობის მიხედვით.
მათ. V.1. 1, 2.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
დიდი ნატურალური რიცხვების შეკრება და გამოკლება.
მათ. V.1. 1, 2, 3.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
3
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
დიდი ნატურალური რიცხვების გამრავლება. გაყოფა ან გამრავლება
10-ზე, 100-ზე, 1000-ზე ....
მათ. V.1. 3.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 1.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 1-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
კოორდინატები წრფეზე და სიბრტყეზე.
რიცხვითი სხივი. რიცხვების შედარება, შეკრება და გამოკლება რიცხვით სხივზე.
მოსწავლე რიცხვით სხივზე შეძლებს რიცხვების შედარებას. იპოვის ორ წერტილს შორის მანძილს.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
რიცხვითი სხივის მოდელი, ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
წერითი გამრავლება. გამრავლების შედეგის შეფასება. ნატურალური რიცხვების დამრგვალება.
შეძლებს ნატურალური რიცხვის დამრგვალებას.
კითხვა-პასუხი, ჯგუფური მუშაობა.
3
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
ჯგუფ. მუშაობის შეფასებ. რუბრუკა
დანართი № 4
საკოორდინატო ბადე. კოორდინატები.
მათ. V.10. 1, 2, 3.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
3
საკოორდინატო ბადის  მოდელი, ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
საკლ. დავალ-ის შეფასების სქემა
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 2.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 2-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
ასოითი გამოსახულება.
განტოლებები.
რიცხვითი და ასოითი გამოსახულების შედგენა და გამარტივება.
მათ. V.5. 1, 2, 3.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
განტოლებების ამოხსნა.
მოსწავლე შეუძლია უცნობი სიდიდის  შემცველ ტოლობაში უცნობის პოვნა.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ორ სიდიდეს შორის დამოკიდებულების გამოსახვის ხერხები.
მათ. V.5. 1, 2, 3.
დანართი № 1
ლაბორატორიული მეთოდი.
2
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
დანართი № 3
ამოცანების ამოხსნა რიცხვითი ან ასოითი გამოსახულების შედგენით.
მათ. V.6. 1, 2, 3.
დანართი № 1
ლაბორატორიული მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ხარისხი. რიცხვების ჩაწერის სხვადასხვა ხერხი.
მოსწავლე აცნობიერებს ხარისხის ცნებას და შეუძლია ახარისხება.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
დანართი № 3
ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხი.
მათ. V.6. 1, 2, 3.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 3.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 3-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
წრე და წრეწირი. წილადები.
ნატურალური რიცხვების გამყოფები და ჯერადები.
მათ. V.1. 4.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
მარტივი და შედგენილი რიცხვები.
მათ. V.1. 5.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
1
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
წრე და წრეწირი.
მათ. V.7. 1.
დანართი № 1
ელექტრონული სწავლება.
1
ელექტრონული სასწავლო მასალა, პროექტორი.
დანართი № 3
წრის ცენტრი, რადიუსი, დიამეტრი, ქორდა, რკალი, სექტორი.
მათ. V.7. 2.
დანართი № 1
ელექტრონული სწავლება.
1
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
წილადი - მთელის ნაწილი.
მათ. V.2. 1.
დანართი № 1
ლაბორატორიული მეთოდი.
1
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 5
წილადი, როგორც ერთობლიობის ნაწილი. რიცხვის ნაწილი.
მათ. V.2. 2.
დანართი № 1
თანამშრომლობითი მეთოდი.
1
მათეატიკური მოდელები, დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 4, 5
წილადი და ნატურალური რიცხვების გაყოფა.
მათ. V.3. 1.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
წილადების ტოლობა. წილადების გამარტივება (შეკვეცა).
მათ. V.3. 1.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შერეული რიცხვები და წილადები.
მათ. V.2. 4.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
წილადებისა და შერეული რიცხვების შედარება.
მათ. V.3. 3, 4.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
წილადების ჯამის შეფასება.
მათ. V.3. 2.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
1
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 4.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 4-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.

სარეზერვო საათები: 2

თემატური გეგმა II სემესტრი
თემა
თემატიკა
თემ. ერთ-ის მიზანი/
შედეგი ესგ-ს მიხედვით
მეთოდები/
სტრატეგიები
თ. რ-ბა
სასწავლო რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
წილადები.
წილადის ნატურალურ რიცხვზე გამრავლება.
მათ. V.3. 2.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
წილადების შეკრება და გამოკლება.
მათ. V.3. 2.
დანართი № 1
ელექტრონული სწავლება.
3
პროექტორი.
დანართი № 3
მოქმედებები შერეულ რიცხვებზე.
მათ. V.3. 4.
დანართი № 1
ჯგუფური მუშაობა
3
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 4
ამოცანების ამოხსნა სინჯვის მეთოდით.
მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოხსნა სინჯვის ხერხით.
თანამშრომლობითი მეთოდი, პრეზენტაცია
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 5
შემაჯამებელი სამუშაო N 5.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 5-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
დროის, მანძილის და მასის ერთეულები.
დრო. დროის ერთეულები. კავშირი დროის სხვადასხვა ერთეულებს შორის.
მათ. V.4. 3.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
სიგრძის ერთეულები. კავშირი სიგრძის ერთეულებს შორის. ფართობი.
მათ. V.4. 1, 2.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
მასის ერთეულები. კავშირი მასის ერთეულებს შორის.
შეუძლია დაამყაროს კავშირი მასის ერთეულებს შორის.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ამოცანების ამოხსნა განაყოფისა და ნაშთის გამოყენებით.
მათ. V.4. 4.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.
მიღებული ცოდნის განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 6.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 6-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მრავალკუთხედი. კუთხეების და სამკუთხედების სახეობები.
მრავალკუთხედი.
აცნობიერებს რა არის მრავალკუთხედი.
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
კუთხის გაზომვა. კუთხის საზომი ერთეული.
მათ. V.7. 2.
დანართი № 1
ჯგუფური მუშაობა.
2
ტრანსპორტირი, დაფა და ცარცი.
დანართი № 4
მახვილი, მართი, ბლაგვი, გაშლილი კუთხეები.
მათ. V.7. 2.
დანართი № 1
ელექტრონული სწავლება.
2
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
დანართი № 3
მართობული და პარალელური წრფეები.
იაზრებს რა არის მართობული და პარალელური წრფეები.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
მათემატიკური მოდელები.
დანართი № 3
სამკუთხედი. სამკუთხედის სახეობები. სამკუთხედის შიდა კუთხეთა ჯამი.
მათ. V.8. 1.
დანართი № 1
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
3
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 4, 5
შემაჯამებელი სამუშაო N 7.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება, ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 7-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
ბრტყელი და სივრცული ფიგურები.
ბრტყელი ფიგურის ფართობი. მისი გამოთვლა.
მათ. V.9. 1, 2, 3.
დანართი № 1
ელექტრონული სწავლება.
2
ელექტრ. რესურს. პროექტორი.
დანართი № 3
ამოცანები მათემატიკური შეჯიბრებისთვის.
ჯანსაღი კონკურენციის პირობებში მოსწავლეთა ცოდნის განმტკიცება.
ელექტრონული სწავლება.
1

Power Point

პროექტორი
დანართი № 4, 5
ფართობის ერთეული. კავშირი ფართობის ერთეულებს შორის.
მათ. V.4. 2.
დანართი № 1
წერითი მუშაობის მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
ზოგიერთი სივრცული ფიგურა. ფიგურის შლილი.
მათ. V.7. 3.
დანართი № 1
ჯგუფური მუშაობა
2
მათემატიკური მოდელები.
დანართი № 3, 4
წვერო, წიბო, წახნაგი. პარალელური წახნაგები.
შეუძლია დაასახელოს სივრცული ფოგურის წვეროების, წიბოების და წახნაგების რაოდენობები.
ჯგუფური მუშაობა
2
მათემატიკური მოდელები.
დანართი № 3, 4
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.
მიღებული ცოდნის განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
შემაჯამებელი სამუშაო N 8.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება, ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება.
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 8-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მონაცემთა მოპოვება და მათი გამოსახვა სხვადასხვა ხერხით.
მონაცემთა შეგროვების სხვადასხვა ხერხი.
მათ. V.11.  1, 2, 3.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
მონაცემთა წარმოდგენა ცხრილის გამოყენებით.
მათ. V.12.  2.
დანართი № 1
ელექტრონული სწავლება.
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 3
ამოცანების ამოხსნა ცხრილის გამოყენებით.
მათ. V.13.  2, 3.
დანართი № 1
ახსნა-განმარტებითი და დემონსტრირების მეთოდი.
2
დაფა და ცარცი, სახელმძღვანელო.
დანართი № 3
პიქტოგრამა.
მათ. V.12.  1.
დანართი № 1
ჯგუფური მუშაობა.
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 4
სვეტოვანი დიაგრამა.
მათ. V.12.  3.
დანართი № 1
ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია.
2
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
დანართი № 4, 5
შემაჯამებელი სამუშაო N 9.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 9-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
1
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მე-5 კლასის მასალის გამეორება
მე-5 კლასის საკითხების გამეორება.
იმ საკითხების გამეორება, რომლებიც განსაკუთრებით უჭირთ მოსწავლეებს.

7


შემაჯამებელი სამუშაო N 10.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
ტესტირება
1
ტესტები
ტესტირების შეფასების სქემა დანართი № 2
შემაჯამებელი სამუშაო N 10-ის განხილვა.
შეცდომების გამოსწორება და მათი გათვალისწინების უნარის განვითარება.
კითხვა-პასუხი. ანალიზის მეთოდი.
3
ტესტები
მომავალში გამოსწორებული შეცდომები.
მოსწავლეთათვის რთული საკითხების განხილვა.
მიღებული ცოდნის შემოწმება-განმტკიცება და ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
პრეზენტაცია, კითხვა-პასუხი.
4
ელექტრონული რესურსები, პროექტორი.
პრეზენტაციის შეფასების სქემა დანართი№ 5

სარეზერვო საათები: 9


დანართი № 1
მათემატიკა-სტანდარტი მე-5 კლასი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:

მიმართულება: რიცხვები და მოქმედებები

მათ. V.1.      მოსწავლეს შეუძლია ახალი რიცხვითი სახელების და პოზიციური სისტემის გამოყენება და ნატურალური რიცხვების კლასიფიკაცია.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    კითხულობს მილიონზე დიდ რიცხვებს ახალი რიცხვითი სახელების გამოყენებით (მაგალითად, ტრილიონი და ა.შ.); განმარტავს ამ რიცხვით სახელებს;
2.    პოულობს ახალი რიცხვითი სახელით მოცემული (მილიონზე) დიდი რიცხვის რიგს (მაგალითად, რამდენი ციფრისგან შედგება ათობით პოზიციურ სისტემაში ჩაწერილი ასეთი რიცხვი?);
3.    იყენებს 10-ის ხარისხებს რიცხვების ჩაწერისას. მსჯელობს ათობითი პოზიციური სისტემის უპირატესობაზე სხვა რიცხვით სისტემებთან შედარებით (მაგალითად, ეგვიპტური ან რომაული სისტემა);
4.    პოულობს მოცემული ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების ჯერადებსა და გამყოფებს.
5.    განასხვავებს კენტ, ლუწ, მარტივ და შედგენილ რიცხვებს, ასაბუთებს 2-ზე და 5-ზე გაყოფადობის ნიშნებს;
6.    იყენებს რიცხვის კვადრატის ცნებას, ამოიცნობს ორნიშნა ნატურალურ რიცხვებს შორის ნატურალური რიცხვის კვარატს.
მათ. V.2.      მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    კითხულობს და გამოსახავს ჩვეულებრივ და შერეულ წილადებს; უთითებს მათ ჩანაწერში წილადის მრიცხველს და მნიშვნელს, მთელ და წილად ნაწილებს;
2.    გამოსახავს ერთეულის ნაწილებს რიცხვით სხივზე და აღნიშნავს ტოლ  ნაწილებს; ითვლის ასეთი ნაწილების შესაბამისი ბიჯით (მათ შორის ერთეულის გავლით);

ნიმუში 1
   
 
ნიმუში 2


3.    ადარებს ორ წილადს, მათ შორის წილადის ძირითადი თვისების გამოყენებით;
4.    წერს შერეულ წილადს არაწესიერი წილადის სახით და პირიქით; ახდენს (წესიერი) წილადის ცნების სხვადასხვაგვარ ინტერპრეტაციას და მსჯელობს მათ შორის კავშირებზე (წილადი, როგორც ორი ნატურალური რიცხვის გაყოფის შედეგის ჩანაწერი, ერთეულის ნაწილი, მთლიანი ჯგუფის ქვეჯგუფი და როგორც "რიცხვით სხივზე" გარკვეული ადგილი).
მათ. V.3.      მოსწავლეს შეუძლია ნატურალურ რიცხვებზე და ტოლმნიშვნელიან წილადებზე მოქმედებების შესრულება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით ირჩევს და იყენებს ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედებათა შესრულების ადევატურ ხერხს; ნაშთით გაყოფის შემთხვევაში ახდენს ნაშთის ინტერპრეტაციას ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით;
2.    ახდენს ერთნაირი მნიშვნელის მქონე მარტივ წილადებზე არითმეტიკული მოქმედებების დემონსტრირებას და მოქმედებათა შედეგის ინტერპრეტაციას მოდელის გამოყენებით (მაგალითად, ნამცხვრის ნაჭრები);
3.    მსჯელობს თუ როგორ იცვლება წილადი მისი მხოლოდ მნიშვნელის ან მხოლოდ მრიცხველის "-ჯერ/-ით" გაზრდით ან შემცირებით; ასაბუთებს პასუხს (მაგალითად, მოდელის გამოყენებით);
4.    იყენებს მოქმედებათა თვისებებს და მათ შორის კავშირებს შერეულ რიცხვებზე გამოთვლების შესრულებისას/მათ გასამარტივებლად  (შერეული რიცხვების შეკრება/გამოკლება; წილადის ნატურალურ რიცხვზე გამრავლება).
მათ. V.4.      მოსწავლეს შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება და გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    ერთმანეთთან აკავშირებს სიგრძის და ფართობის ერთეულებს, იყენებს რიცხვის კვადრატის ჩანაწერს ამ კონტექსტში;
2.    ერთმანეთთან აკავშირებს ფართობის სხვადასხვა ერთეულებს; გამოსახავს ფართობის დიდ ერთეულს მცირე ერთეულის გამოყენებით;
3.    იყენებს დროის 12 და 24-საათიან ფორმატებს და არითმეტიკულ მოქმედებების გამოყენებით განსაზღვრავს დროს და დროის ინტერვალს;
4.    იყენებს ნაშთით გაყოფას ზომის მოცემულ ერთეულებში მონაცემის სხვა ერთეულით გამოსახვისას (მაგალითად, რამდენი საათია 50000 წამი).

მიმართულება: კანონზომიერებები და ალგებრა

მათ.V.5.   მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა და აღწერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    აღწერს (მათ შორის რეალურ ვითარებაში) რაიმე სიდიდის თანაბარ ცვლილებას, რომელიც მიიღება მუდმივი სიდიდის მიმატებით/გამოკლებით;
2.    მოცემული დამოკიდებულებისათვის თვისბრივად აღწერს თუ რა გავლენას ახდენს ერთი სიდიდის ცვლილება მასზე დამოკიდებულ მეორე სიდიდეზე და სხვა ატრიბუტებზე. (მაგალითად, "ერთის ზრდა გამოიწვევს მეორის ზრდას", "ზღვის დონესთან შედარებით უფრო მეტი სიმაღლე რუკაზე უფრო მუქია");
3.    ერთი ცვლადის შემცველ მოცემულ ასოით გამოსახულებაში, სხვადასხვა რიცხვების ჩასმით ავსებს ცვლადის მნიშვნელობებსა და გამოსახულების მნიშვნელობებს შორის დამოკიდებულების გამომსახველ ცხრილს, რომელშიც ცვლადის მნიშვნელობების შესაბამისი სვეტი/სტრიქონი წინასწარაა შევსებული.
მათ.V.6.   მოსწავლეს შეუძლია ალგებრული გამოსახულების შედგენა და გამარტივება ამოცანის ამოხსნისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    ადგენს რეალური ვითარების ან მისი სიტყვიერი აღწერის შესაბამის ტოლობას, უტოლობას ან განტოლებას (რომელშიც უცნობი არის ტოლობის მხოლოდ ერთ მხარეს);
2.    არითმეტიკული ოპერაციების გამოყენებით ტექსტური ამოცანის ამოხსნისას, სვამს კითხვებს ამოცანის პირობაში არასრული მონაცემების შესავსებად (მაგალითად, ამოცანის პირობა: “მოსწავლემ სამ ფანქარში 60 თეთრი გადაიხადა. რა ღირს ერთი ფანქარი?” დაკლებული მონაცემების შესავსებად შეიძლება დაისვას კითხვა: “სამივე ფანქრის ფასი ტოლია?”);
3.    იყენებს შეკრებისა და გამრავლების კომუტაციურობას, ასოციაციურობას და შეკრების მიმართ გამრავლების დისტრიბუციულობის თვისებებს (ერთი ცვლადის შემცველი) ასოითი გამოსახულებების გასამარტივებლად.

მიმართულება: გეომეტრია და სივრცის აღქმა

მათ.V.7.   მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და გამოსახვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    უთითებს წრის/წრეწირის ელემენტებს; კორექტულად იყენებს წრეწირთან/წრესთან დაკავშირებულ ტერმინებს (ცენტრი, დიამეტრი, რადიუსი, ქორდა);
2.    ყოფს წრეწირს/წრეს ტოლ (ნახევარი, მეოთხედი) რკალებად/სექტორებად; იყენებს მათ კუთხეების შესადარებლად და დასაჯგუფებლად (ბლაგვი, მართი, მახვილი და გაშლილი);
3.    ამზადებს მართკუთხა პარალელეპიპედისა და კუბის შლილს; მოცემული შლილის მიხედვით ამზადებს მოდელს და ასახელებს მიღებულ ფიგურას.
მათ.V.8.   მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებს შორის და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    ახდენს სამკუთხედების კლასიფიკაციას მისი კუთხეების მიხედვით (ბლაგვკუთხა, მართკუთხა, მახვილკუთხა);
2.    უთითებს ბრტყელი ფიგურის პარალელურ და ურთიერთთანამკვეთ გვერდებს, მსჯელობს გადაიკვეთება თუ არა მოცემული გვერდები გაგრძელების შედეგად;
3.    სივრცული ფიგურის მოდელზე უთითებს პარალელურ და ურთიერთ-თანამკვეთ წახნაგებს, მსჯელობს გადაიკვეთება თუ არა მოცემული წახნაგები მათი გავრცობის შედეგად.
მათ.V.9.   მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების ფართობების პოვნა და შედარება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    დაფარავს ფიგურას ერთნაირი არაგადამფარავი ფიგურებით და ასახელებს დასაფარად საჭირო ფიგურების მთლიან რაოდენობას;
2.    ფიგურათა ურთიერთშეთავსებით ადარებს ან აფასებს ფიგურების ფართობებს. (მაგალითად, როდესაც ერთი ფიგურა თავსდება მეორეში, მაშინ მისი ფართობი უფრო ნაკლებია);
3.    იყენებს ფართობის ადიციურობას არაგადამფარავი ფიგურების კომბინაციით მიღებული ფიგურის ფართობის მოსაძებნად.
მათ.V.10.   მოსწავლეს შეუძლია ორიენტირება ბადით დაფარულ არეზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    კოორდინატების (სიმბოლოთა წყვილის) გამოყენებით აღწერს მდებარეობას და იყენებს ამ ხერხს რეალურ ვითარებაში (მაგალითად, კინოთეატრი, გემების ჩაძირობანა, ჭადრაკის დაფა,  რუკაზე ობიექტის მოძებნა);
2.    გადაადგილდება უჯრიან ფურცელზე ინსტრუქციების მიხედვით და აღწერს, როგორ მიაღწევს მოცემული უჯრიდან სხვა უჯრამდე (მაგალითად, ორი უჯრა მარცხნივ, შემდეგ ერთი უჯრა ზევით);
3.    აღწერს რუკაზე ორი ან მეტი პუნქტის ურთიერთმდებარეობას ოთხი მიმართულების გამოყენებით (მაგალითად, ჩრდილოეთით, დასავლეთით).

მიმართულება: მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა

მათ.V.11.   მოსწავლეს შეუძლია დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    შეკითხვების მოცემული ჩამონათვალიდან შეარჩევს და იყენებს საჭირო მონაცემთა შესაგროვებლად შესაფერის შეკითხვას/შეკითხვებს;
2.    მოცემულ თემასთან დაკავშირებით სვამს კითხვებს შესაფერისი ფორმით (ღია, დახურული, რამდენიმე ალტერნატიული არჩევანის მომცველი) და ამ კითხვების საშუალებით მოიპოვებს საჭირო მონაცემებს;
3.    ირჩევს მონაცემთა შეგროვების შესაფერის საშუალებას (დაკვირვება, გაზომვა, მონაცემთა ამოკრება მოცემული ერთობლიობიდან) და იყენებს მას, ასაბუთებს თავის არჩევანს.
მათ.V.12.   მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით წარმოდგენა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.    კლასიფიცირებული მონაცემებისთვის ცალსახა შესაბამისობის მითითებული წესით ქმნის პიქტოგრამას, რომლის ერთი სიმბოლო  შეესაბამება რამდენიმე მონაცემს;
2.    ქმნის მარტივ ცხრილს არაუმეტეს ოცი კლასიფიცირებული და დალაგებული მონაცემისთვის (მაგალითად: განსაზღვრავს ჭდეებს, სათაურს, სვეტებისა და სტრიქონების რაოდენობას და ადგენს მონაცემთა ცხრილს);
3.    კლასიფიცირებული მონაცემებისთვის ურთიერთცალსახა შესაბამისობის წესით ქმნის სვეტოვან დიაგრამას უჯრებიან ფურცელზე (მაგალითად: განსაზღვრავს ჭდეებს, სათაურს, სვეტების რაოდენობას და აფერადებს უჯრებიანი ფურცლის შესაბამისი სიგრძის ზოლებს).
მათ.V.13.   მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია და ელემენტარული ანალიზი.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  1. სვამს საძიებო/შემაჯამებელ კითხვებს მონაცემების შესახებ, რომლებიც წარმოდგენილია სვეტოვანი დიაგრამის სახით (მაგალითად, ნაყინის რამდენი განსხვავებული სახეობა უნდა ვიყიდოთ კლასის ზეიმისთვის?  თითოეული სახეობის რამდენი ნაყინი? ნაყინის რომელი სახეობა უყვარს უფრო მეტ ჩვენს თანაკლასელს –შოკოლადის თუ მარწყვის? ნაყინის რომელი სახეობაა ყველაზე პოპულარული ჩვენი კლასელებისთვის? გოგონებისთვის? ვაჟებისთვის? რატომ?);
2.       ადარებს მონაცემთა ორ ერთობლიობას და წარმოაჩენს თვისბრივ და რაოდენობრივ მსგავსებასა და განსხვავებას მათ შორის (თვისბრიობა უკავშირდება ჯგუფში მონაცემთა გვარობას/ტიპს, მონაცემთა გამეორებადობას, პოზიციას და თანმიმდევრობას, გამორჩეულ მონაცემებს);
3.       გამოთქვამს ვარაუდს მონაცემთა საფუძველზე (მაგალითად, გამოკითხვის “ვინ რა გადაადგილების საშუალებას იყენებს სკოლაში მისასვლელად” შედეგების საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს, დაახლოებით რამდენი ბავშვი ცხოვრობს სკოლასთან ახლოს).

დანართი № 2
ტესტირების შეფასების სქემა
შედეგები
1 - 4 .
5 – 6 .
7 – 8 .
9 – 10 .
მათემატიკური ობიეტებისა და ენის გამოყენება
არაადეკვატურად იყენებს ცნებებს, ტერმინებს, აღნიშვნებს
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ზოგიერთ ცნებას, ტერმინსა და აღნიშვნას ნაწილობრივ, თუმცა არაორგანიზებულად წარმოადგენს მონაცემებს
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებების, დებულებებისა და აღნიშვნების უმეტესობას. ახდენს მონაცემთა ორგანიზებას და წარმოადგენს  
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ყველა ცნებას, დებულებებსა და აღნიშვნას. ირჩევს მონაცემთა ორგანიზებისა და წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას
ამოცანის ამოხსნის გზა
ვერ პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას
პოულობს ამოხსნის გზას, იწყებს, მაგრამ ვერ ასრულებს ამოხსნას
პოულობს ამოხსნის  გზას, მიყვება მას, თუმცა  ხარვეზით
პოულობს ამოხსნის  ოპტიმალურ გზას, ბოლომდე ახდენ მის რეალიზებას
კავშირები და მიმართებები
მოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ, იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს
მოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს (სხვადასხვა ფორმით წარმოდგენილ ერთსა და იმავე ასახვას)
აღწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემატიკურ ობიექტსა თუ პროცედურას შორის (განტოლების ამოხსნა და მოცემული ასახვისათვის მნიშვნელობის პოვნას)
აღწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემატიკურ ობიექტსა თუ პროცედურას შორის (იყენებს ალგებრულ გარდაქმნებს ტოლობისა და უტოლობის თვისებებს გეომეტრიულ დებულებათა დასაბუთებისას)
გამოთვლები
გამოთვლები არ მოქმედებს ამოცანის გაგებაზე, შედეგი არაადეკვატურია
შეიცავს გამოთვლების ძირითად ნაწილს, რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
გამოთვლები ძირითადად სწორია, თუმცა შეიცავს ტექნიკური ხასიათის ხარვეზებს
გამოთვლები სწორია, არჩეული და გამოყენებული აქვს გამოთვლების ოპტიმალური ხერხი


დანართი № 3
საკლასო დავალების შეფასების სქემა
შედეგები
1 - 4 .
5 – 6 .
7 – 8 .
9 – 10 .
მათემატიკური ცნებების ტერმინების  ცოდნა
დახმარების გარეშე ვერ აყალიბებს მათემატიკურ ცნებებს, ვერ მოჰყავს მაგალითები
არასრულყოფილად აყალიბებს მათემატიკურ ცნებებს. უჭირს მაგალითებისა და ფორმულების დაახელება
ძირითადად აყალიბებს მათემატიკურ ცნებებს, მოჰყავს ფორმულები და მაგალითები
ყოველთვის იცის ცნებები, განმარტებები.
მოჰყავს მაგალითები
ცოდნის გამოყენება
დახმარების გარეშე ვერ პოულობს ამოცანის რომელიმე გზა, ვერ მიდის ცოდნის გამოყენებამდე
არასრულყოფილად პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას. ვერ ასრულებს მას
ძირითადად პოულობს ამოცანისადმი ამოხსნის გზას, მაგრამ ხარვეზებით
ყოველთვის პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზასიშვიათად უშვებს შეცდომებს (9); იყენებს ცოდნას
კავშირი მათემატიკურ გამოსახულებებს და ამოცანებს შორის
დახმარების გარეშე ვერ ამყარებს კავშირს მათემატიკურ გამოსახულებებსა და ამოცანებს შორის
არასრულყოფილად ამყარებს კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის
ძირითადად ამყარებს  კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის 
ყოველთვის ამყარებს  კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის; იშვიათად უშვებს შეცდომებს (9);
შედეგი მიღწეულია
გამოთვლები
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი არაადეკვატურია
არასრულყოფილად აკეთებს გამოთვლებს, შედეგი არასრულყოფილია
გამოვლები მეტნაკლებად სწორია, უმცა შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზებს
გამოთვლები სწორია, თუმცა შეიცავს მექანიკურ შეცდომებს (9);
არჩეული და გამოყენებული აქვს გამოთვლების ოპტიმალური ხერხი

დანართი № 4
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
10-9 ქულა
8-7 ქულა
6-5 ქულა
4-1 ქულა
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა.
სამუშაოს შედეგი
ჯგუფმა მიიღო უნაკლო შედეგი.
მიიღო შედეგი, მაგარმ ხარვეზებით.
შედეგი არასწორი იყო, თუმცა მისკენ სავალი გზა სწორად იყო მოძებნილი.
ჯგუფმა ვერანაირი შედეგი ვერ მიიღო.
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
არ იყო თანამშრომლობითი გარემო

დანართი № 5
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
მიზნის ჩამოყალიბება
მიზანი ვერ ჩამოაყალიბა
ჩამოაყალიბა, მაგრამ ბუნდოვანია
კარგად ვერ ჩამოაყალიბა
მოითხოვს დაზუსტებას
მიზანი ამომწურავად ჩამოაყალიბა
თემის გასაგებად წარმოდგენა
ბუნდოვანია და საუბრობს დაბნეულად
აკლია ლოგიკურობა და თანმიმდევრობა
ნაწილობრივ გასაგებია და მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
გასაგებია, მაგრამ ითხოვს დაზუსტებას
წარმოდგენილი საკითხები ნათელია და დამაჯერებელი
კონტაქტი მსმენელთან
ვერ ამყარებს კონტაქტს საუბრობს გაურკვევლად
ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას, მაგრამ არაეფექტურად
იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას, მაგრამ დაბნეულია
გრძნობს აუდიტორიის განწყობას და ამყარებს კონტაქტს
ფლობს აუდიტორიას და კარგად იყენებს კომუნიკაციის ხერხებს
მიაღწია მიზანს
მიზანს ვერ მიაღწია
მიზანს ვერ მიაღწია, თუმცა იყო მცდელობა
მიზანს ნაწილობრივ მიაღწია
თითქმს მიაღწია მიზანს
სრულყოფილად მიაღწია მიზანს
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
უჭირს პასუხების გაცემა
პასუხები არ არის გამართული
ნაწილობრივ პასუხობს კითხვებს,
პასუხობს კითხვებს, თუმცა დამაჯერებლობა აკლია
სრულყოფილ და დამაჯერებელ პასუხს სცემს ყველა კითხვას





სსიპ ერედვის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლის
მათემატიკის მასწავლებელი---მედეია ტრამაკიძე
2018-19 სასწავლო წლის კალენდარული გეგმა თემების მიხედვით მათემატიკაში
მე-5 კლასი
ძირითადი სახელმძღვანელო: მათემატიკა V, ავტორები-ჯაფარიძე,წულაია ,წილოსანი, გამომცემლობა-„ბაკურ სულაკაური“ 2018წ.
განმარტება:
რესურსების სვეტში მითითებული რიცხვები წარმოადგენენ გვერდებს ძირითად სახელმძღვანელოში მოცემული თემისთვის.
--- მე-4 კლასის ძირითადი სახელმძღვანელო.
●● --- დამხმარე სახელმძღვანელოები და სასწავლო რესურსები.
●●● --- მე-5 კლასის ძირითადი სახელმძღვანელო, დამხმარე სახელმძღვანელოები და სასწავლო რესურსები.
თემაზე მითითებული თარიღი სავარაუდოა, რომლის ცდომილება შესაძლოა შეადგენდეს მაქსიმუმ რამოდენიმე დღეს.
I სემესტრი
(ძირითადი სახელმძღვანელოს პირველი ნაწილი)
N
თემის დასახელება
რესურსები
თარიღი
1
ტესტირება მე-4 კლასის მასალის ცოდნის შემოწმებისთვის.
ტესტები
17.09.

ტესტირების შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

2
მე-4 კლასის საკითხების გამეორება.

18-28.09.
3
ნატურალური რიცხვები

1.09.
4
როგორ ჩაიწერება ნატურალური რიცხვები

2.10.
5
კლასები რიცხვთა ჩანაწერში

3.10.
6
თანრიგები რიცხვთა ჩანაწერში

4.10.
7
ნატურალური რიცხვების დაბრგვალება

16.10.
8
.თვლის სისტემები

19.10.
9
იპოვე შენი შეცდომა და გაასწორე-ჯგუფური მეცადინეობა

22.10.
10
შემაჯამებელი სამუშაო N 1
ტესტები
23.10.
11
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

12
მონაცემები

25.10.
13
დიაგრამა პიქტოგრამა

28.10.
14
ტესტი თვითშემოწმებისათვის

30.10.
15
კანონზომიერება

1.11.
16
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.

4.11.
17
შემაჯამებელი სამუშაო N 2
ტესტები
5.11.
18
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

19
ნატურალური რიცხვების შედარება.მონაკვეთი სხივი

9.11.
20
ზომის ერთეულები

12.11.
21
სკალა

13.11.
22
საკორდინატო სიხივი

16.11.
23
კუთხე

19.11.
24
კუთხის გაზომვა

20.11.
25
ამოცანის ამოხსნა

26.11.
26
შემაჯამებელი სამუშაო N 3
ტესტები
27.11.
27
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

28
შკრება

30.11.
29
შეკრების კანონები

3.12.
30
გამოკლება

4.12.
31
განტოლება

7.12.
32
ტესტი თვითშმოწმებისათვის

10.12.
33
დავალებები ისტის გამოყენებით

11.12.
34
სამკუთხედი

14.12.
35
რიცხვითი გამოსახულება

17.12.
36
ასოითი გამოსახულება

18.12.
37
ლოგიკური ამოცანები

21.12.
38
ტესტი თვითშემოწმებისათვის

24.12.
39
მეორე თავის დამატებითი ამოცანები

26.12.
40
შემაჯამებელი სამუშაო N 4
ტესტები
27.12.
41
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები





II სემესტრი
(ძირითადი სახელმძღვანელოს მეორე ნაწილი)

N
თემის დასახელება
რესურსები
თარიღი
42
გამრავლება. გამრავლების კანონები

15.01.
43
გამრავლების განრიგებადობის კანონი

21.01.
44
ნულებით დაბოლოებული რიცხვების გამრავლება

23.01.
45
მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება

28.01.
46
რიცხვის კვადრატი კუბი

29.01.
47
ამოცანების ამოხსნა განტოლების შდგენით

1.02.
48
შემაჯამებელი სამუშაო N 5
ტესტები
5.02.
49
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

50
დრო. დროის ერთეულები. კავშირი დროის სხვადასხვა ერთეულებს შორის.

8.02.
51
სიგრძის ერთეულები. კავშირი სიგრძის ერთეულებს შორის.

12.02.
52
მასის ერთეულები. კავშირი მასის ერთეულებს შორის.

15.02.
53
ამოცანების ამოხსნა განაყოფისა და ნაშთის გამოყენებით.

19.02.
54
ამოცანები ცოდნის განმტკიცებისთვის.

22.02.
55
შემაჯამებელი სამუშაო N 6
ტესტები
1.03.
56
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

57
ფართობი.

4.03.
58
ფართობის საზომი  და სხვა ერთეულები

5.03.
59
კუბი

11.03.
60
მართკუთხა პარალელეპიპედი

15.03.
61
სიბრტყის დაფარვა მოზაიკა

18.03.
62
ამოცანები გამეორებისათვის.

21.03.
63
შემაჯამებელი სამუშაო N 7
ტესტები
2.03.
64
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

65
ნატურალური რიცხვების გაყოფა

25.03.
66
მრავალნიშნა რიცხვების გაყოფა

29.03.
67
გაყოფა 10-ზე, 100-ზე, 1000-ზე

1.04.
68
ნაშთიანი გაყოფა გამყოფები და ჯერადები

4.04.
69
წვერო, წიბო, წახნაგი. პარალელური წახნაგები.

8.04.
70
მარტივი რიცხვები

10.08.
71
შემაჯამებელი სამუშაო N 8
ტესტები
11.04.
72
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

73
ჩვეულებრივი წილადები

15.04.
74
წილადები შედარება წესიერი და არაწესიერი წილადები

18.04.
75
გაყოფა და წილადი

22.04.
76
ა.არაწესიერი წილადიდან  მთელი ნაწილის გამოყოფა

25.04.
77
ამოცანების ამოხსნა

29.04.
78
შემაჯამებელი სამუშაო N 9
ტესტები
3.05.
79
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები

80
წილადი რიცხვების შეკრება და გამოკლება შერეული რიცხვის გადაქცევა არაწესიერ წილადად. მოქმედებები წილადებზე


6-30.05
81
შემაჯამებელი სამუშაო N 10
ტესტები
6.05.
82
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების განხილვა და შეცდომების გასწორება
შედეგები●●●

83
წრეწირი წრის ელემენტები, წრე, სექტორი
გამეორება

8-14.06.


No comments:

Post a Comment